|
Ekonomická analýza sportovního areálu Pod Palackého vrchem v Brně
Šatníková, Zuzana ; Zouharová, Jitka (oponent) ; Lepková, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na celkovou analýzu multifunkčního komplexu Sportovního areálu Pod Palackého vrchem Vysokého učení technického v Brně. Pomocí vybraných analýz vnějšího a vnitřního prostředí je posouzeno správné fungování areálu. Dílčí část práce se zabývá provozem Sportovní haly Pod Palackého vrchem a optimalizací ceníků v ní nastavených služeb. V závěru jsou zpracovány doporučení a návrhy na změny.
|
| |
|
Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb
Daniel, Petr ; Křenek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních zákazníků, kde jsou nedostatky a tyto nedostatky minimalizovat nebo úplně odstranit. S pomocí strukturovaného dotazníku a dalších analytických metod vylepšit spokojenost se službami a prodejem zboží u stávajících i možných budoucích zákazníků. Výsledkem práce jsou návrhy na zlepšení celkové marketingové politiky firmy.
|
| |
| |
|
Podnikatelský záměr na založení obchodu
Urbanská, Barbora ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr pro založení obchodu s pralinkami v Pardubicích. V první části jsou položeny teoretické základy pro vypracování podnikatelského záměru formou podnikatelského plánu. Vypracovaný podnikatelský plán vychází z analýzy trhu a konkurence. Jeho součástí jsou také marketingový plán, realizační plán a finanční plán pro následující roky podnikání. Závěrem je zhodnocen pomocí metod návratnosti.
|
|
Podnikatelský záměr
Kovandová, Klára ; Vencourová, Monika (oponent) ; Meluzín, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou návrhu podnikatelského záměru na založení nového podniku z vybraného odvětví. Práce se dělí do tří částí. V první teoretické části jsou definována základní teoretická východiska související s podnikatelským záměrem. Druhá analytická část se zabývá analýzou relevantního trhu a závěrečná praktická část obsahuje samotné zpracování podnikatelského plánu.
|
| |
|
Podnikatelský plán
Remer, Tomáš ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Předmětem zpracování diplomové práce je podnikatelský záměr, který spočívá v založení nového podniku s vlastními ořechovými produkty. První kapitola obsahuje teoretická východiska práce týkající se podnikání a stanovených analytických metod. Druhá část práce se zabývá analýzou současné situace vnějšího a vnitřního prostředí podniku, s aplikací marketingového výzkumu. Třetí část práce se věnuje tvorbě konkrétního podnikatelského plánu, s využitím poznatků z předchozích kapitol.
|
|
Proposal for Company Communication Mix
Jakubčová, Michaela ; Novák, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with improving communication mix of the selected joint stock company. The first part focuses on the theoretical interpretation and definition of the important concepts of the marketing, environmental analysis, marketing and communication mix tools. The following part describes the activity of the analysed company, the current marketing and communication mix. This section also contents the SWOT analysis and the questionnaire survey. In the last part I propose the new communication mix to improve the company’s market position.
|